maaaalliinjohansson

25e januari

Kategori: Allmänt

Rastade hundar och färdigt kaffe även imorse. Min sambo skämmer bort mig alldelens för mycket! 
Sen sa hon " jag tänkte gå ut och skotta lite, jag tycker det är kul!" Ut gick hon, och in kom hon en timme senare, inte lika optimistisk till att skotta längre haha! Himla tur det är en traktor som skottar största volymerna, så det bara behövs skottas framför bilarna, bron och till garaget. Men jag tyckte oxå det var kul att skotta förut, när jag var höggravid mitt i natten. Not anymore. Vi möblerade om mitt vardagsrum, igen. Gamla möbleringen tillbaka nu men lilla fröken E kommer inte åt fönsterbrädorna och dess innehåll med denna möblering så så fick det bli.
Jag passade på att slå bakhuvudet i en hylla för att sen studsa huvudet in i hörnet på tvn. En bula, ett jack i pannan, lite blod, en smärta från helvetet och en utskällning av min sambo fick jag på köpet. 
Iallafall så käkade vi lunch sen for jag och var med Sara någon timme. Vi snurrade och surrade i bilen medans Emilia sov. 
När jag kom hem möttes jag av ett städat hem med doft av Ajax. Återigen väldigt bortskämd. 
Vi hängde med Kidsen sen åt vi rester till middag och efter det kom David en stund. 
När han farit, ungarna somnat och djuren rastade såg vi några avsnitt av bw. Sambon har gått och lagt sig och jag ska göra samma sak! 









Kommentera inlägget här: