maaaalliinjohansson

hejdå 2017 välkommen 2018

Kategori: Allmänt

Jaa då har ännu ett år passerat i ruskig fart. 
Största händelserna 2017 var ju såklart dagen Emilia kom till världen. Sen händelse nummer två är att jag köpte huset. I övrigt har det varit ett år med mycket händelser, dåliga och bra. Det absolut roligaste har varit att se lilla E växa och utvecklas på alla sätt och vis, även fast man velat slita av sig håret och bara bryta ihop mer än en gång så har och är det en fantastisk upplevelse att få vara mamma åt lilla vildingen. 
En väldigt kort summering av året, jag lämnar det negativa åt 2017 och tar med mig det positiva in i 2018. Jag har inget nyårslöfte men däremot ett livslöfte - att satsa på mig själv och mitt välmående👊 
Nu blir det en liten bildbomb från sensste dagarna. 














Kommentera inlägget här: