maaaalliinjohansson

15e juli

Kategori: Allmänt

Såå var sista dagen av denna semester avklarad, fort har den gått.
Även om det blev vab en vecka av semestern så är jag ändå nöjd, massor med kvalitetstid med E. Hon har fått testa nya saker som har varit 10 poängare. Väldigt mycket slappande och några glassar för mycket, precis som det ska vara. Imorgon är det tillbaka till verkligheten, ska bli skönt även om vädret gör att jag får lite ångest. Är ju varmt att bara överleva i värmen, att sen göra fysiskt jobb med långbyxor och stålhetta skor känns inte så lockande faktiskt. 

Morgonen bestod av att göra typ ingenting sen på fm for jag och Amme ut med bilen, emmi sov sen när hon vaknat for vi till mamma och pappa så fick pappa kika på min bil lite. Släppte av Amme sen har jag och E tagit det lugnt i hagen innan David kom. 
Han stanna på kaffe å sen for dom så nu blir det två veckor tills det är min Emmi vecka igen. Jag for till Amme, vi käkade mat från pizzeria blå ängeln, sen kom Sanna dit. Vi satt mest på balkongen och snacka skit sen for vi och köpte en sista semesterglass.
For hem å hämta hundmat sen for jag och lämnade Orre hos Amme som ska ha han imorgon när jag jobbar i luleå hela dagen. 
Plockat undan och ställt upp stolarna( har stolarna liggandes nu när emilia gärna tar en stol å klättrar upp på dåliga ställen som spis å diskbänk, ska bli rätt skönt att ha stolarna som vanligt i 2 veckor!) duschat och gjort mig redo för morgondagen så nu är det sovdags.






Kommentera inlägget här: