maaaalliinjohansson

1a juli

Kategori: Allmänt

Gårdagen spenderades först i mitt rullande kontor några timmar, sista gången innan semestern! Har dock bara semester 2 veckor men ändå.

Sen tog jag en lite väl lång powernap. Var i soffläge rätt länge tills jag bestämde mig för att festa. Gjorde mig klar sen cyklade jag över till Amme. Hon, Sanna, Jennie och Björn var oxå där. Vi fortsatte sen ut på bränna och avslutade kvällen på en partybuss. 

Idag sov jag till 12:30 🤫
Gick över till Amme, tog med mig mat på vägen så käkade vi sen cyklade jag hem med Orris som fick sova över där. 
David skjutsade mig på affärn sen for vi till mig med Emmi. Fick även besök av Amme och Charlie. David for en stund efter det. 
Mamma var hit och klippte gräs men hon fick gunga med Emmi medans jag klippte istället. Pappa kom oxå förbi och sa hej. 

Det blev en klackvänding av den lugna dagen.  Emilia fick någon typ av krampattack som varade länge! Ringde 1177 som skickade oss till akuten, så David hämtade upp oss så for vi dit.
Hyffsat snabbt fick vi komma in och som tur är så trodde doktorn att de "bara" berodde på kraftig öroninflammation på båda öronen. 
Hon fick pencillin utskrivet som hon ska äta 5 dagar. 
Lillgumman ❤️ 
Nåja, försöker samla kraft att städa lite.






















Kommentera inlägget här: