maaaalliinjohansson

7e juli

Kategori: Allmänt

Wow vilken sovmorgon vi tog imorse. Jag sa igår på skämt när Emilia varit uppe så länge att mamma ville ha en sovmorgon till klockan 10, och det fick jag 👐

Blev en brunch till Emilias glädje - blodpudding. Inte för min del dock då jag aldrig kunnat äta det. Sen en vila och när hon vilat klart for vi till luleå med Amme och Charlie. Vi sökte parkering längre än vad vi befann oss inne på hamnfestival området haha! Nåja vi gick omkring där en stund och käkade thaimat sen strosa vi inne på någon affär oxå.
När jag och Emmi kom hem så kom David hit och drack kaffe å busade med E. 
Amme och Charlie kom oxå hit, vi satt ute på altan och surrade hur länge som helst. A&C for vid halv 9 och David en stund efter det. 
Nu ligger jag och värmer mig under en mysig filt framför hallowood fruar!











Kommentera inlägget här: