maaaalliinjohansson

18e mars

Kategori: Allmänt

Morgonen började med att jag och Emmi for till Sara och käkade frukost. Stannade där någon timme sen sov Emmi i bilen, for till Amme när hon vaknat igen för en kopp kaffe och surr. For hem och städade lite, tvätta kläder och vek tvätt sen kom David på en kaffekopp och hämta Emilia. Han tog min bil så jag for till mamma och pappa, skjutsade pappa till garaget den beslagtog jag deras bil. For till Amanda& Kabbe och hälsa på, stannade någon timme sen for jag hem. Hängde tvätt, laga middag, duscha och såg greys sen for jag och Sanna ut. Vi landade på ica maxi för Sanna skulle ha en sak där ifrån sen for vi till boden igen, snurrade lite innan det var dags att fara hem. Nu är det bara kissa orre sen läggdags. 











Kommentera inlägget här: