maaaalliinjohansson

2a mars

Kategori: Allmänt

Äntligen med stort Ä är dagen då utbildningen är avklarad. Skolbänken är ingenting för mig kan jag då konstanera. Men förutom att jag blivit proffs på 4 i rad, hänga gubben och slagit personliga rekord i antal kaffekoppar/dag så har det faktiskt varit en matnyttig och stor del lärorik utbildning. Många nya tankesätt och verktyg att använda för bästa resultat till min nästa APL- elev. Faktiskt lite taggad på nästa elev, den synen har jag inte haft så det är ju väldigt nyttigt därifrån. God mat och mycket bra fika, tyvär fri tillgång till en mjukglassmaskin oxå. Fikat var inga problem att motstå, men glassen.. 
nåja ett diplom, mycket ny kunskap, några glassar och böcker rikare är utbildningen äntligen klar. 
Slutade dessutom lite tidigare idag så kunde hämta Emilia redan klockan 4 vilket var ren lycka! For snabbt på affärn innan vi for hem sen lagade jag mat. Efter middagen kom Sara och Felix en stund. Dansat och läst böcker med ugnarna. Emilia stannade uppe till klockan 7 idag så fick extratid med donnan 😍 
Sanna kom hit på kvällen, hon har nyligt farit så jag ska se greys nu! 




Kommentera inlägget här: