maaaalliinjohansson

11e maj

Kategori: Allmänt

Igår var det som sagt jobb för min del medans mamma var med Emmi och Orre. Drog även på mig en förkylning så inte sovit mycket natten till idag.  Emilia är iallafall äntligen frisk! 
Idag blev det dagge för Emmi första gången på två veckor. En mjukstart med 8-14 medans jag jobbade åt pappa. Vi var ett gäng som käkade grillade hamburgare till lunch, gott och trevligt. 
När jag hämtade en glad Emilia for jag och släppte henne och gick med Orre på flygfältet som sen slutade med att vi alla tre låg i gräset och mös. For hem och bytte om sen for vi vidare till Amanda. Hon bjöd mig och Josse på palt, sååå gott! 
Emilia lyckades hålla sig på humör ända till klockan 7! Hon och Nelia lekte ihop så bra, så roligt att se! 
Sen hemma så har jag sett en svensk film sen kom Sanna förbi en sväng och nu ska jag sova. 















Kommentera inlägget här: