maaaalliinjohansson

8e november

Kategori: Allmänt

Igår var det först jobb åt Tj, varierande dag i vanlig ordning. På förmiddagen var det utvecklingssamtal för lilla damen. Roligt att få se och höra hur hon är i gruppen och med sina kompisar utan mig eller David i närheten.
Gjorde en kladdkaka igår, var ju trots allt kladdkakansdag, David kom hit och åt av den sen var han med Emmi så jag och Orre kunde få lite kvalitetstid på djuraffärn och prommis. Sen somnade inte E fören 21 för några barn knackade på dörren precis när hon höll på att somna, irriterande! 

Idag jobb på TJ sen efter jobbet så lagade jag middag, mös i soffan sen gick vi över till grannen. Mamma och pappa var där, mamma tog med sig Emmi och gick och la henne hos dom. Jag kör extra imorgon åt lindströms, så hon får sova hos mormor och morfar då dagge inte är öppet 03:30 🤷‍♀️
Stannade hos Lena drygt en timme, nu ska jag ut med orre sen sova. 



Kommentera inlägget här: