maaaalliinjohansson

11 oktober

Kategori: Allmänt

Imorse försov vi oss lite men vi hann ändå i tid till både dagis och jobb. Jobbat åt TJ idag så har pysslat på med diverse olika saker, ingen dag där är den andra lik men det är kul. Slutade lite tidigare så jag kunde hämta Emmi lite tidigare, vi for ut i skogen och vandrade med Orre i det härliga höstvädret. Vi gjorde samma igår oxå. Uppskattat för oss alla tre. 
Kort efter vi kommit hem idag for vi till Amme och Charlie, hon bjöd på middag och kaffe. 
Ungarna var lite griniga, men alltså dom två är ju som syskon. Kan ryka ihop mer än nånsin eller vara hur goa som helst. Idag blev det en kombination av båda, gullungarna även om man fått sig några extra gråa hårstrån haha!
Vi for hem strax före halv sju, har myst framför lite barnprogram innan hon somna. Ikväll var det veckans bästa sövning, somnade direkt jag la ner henne. Inge skrik eller böka omkring så det var ju skönt. 
Just för stunden tänkte jag koka mig en kopp te sen lägga mig och se lite tv innan jag ska sova. 








Kommentera inlägget här: