maaaalliinjohansson

24 oktober

Kategori: Allmänt

Jag talade ut lite för tidigt om morgonstress igår haha! Eller ja, imorse var det självförvållad stress, jag hann ju göra mig och oskar helt klara och ta de hyfsat lugnt. Däremot hade jag inte hjärta att väcka Emilia så drog på det till sista sekund, så mindre än 10 minuter innan hon skulle vara på dagge så väckte jag tösen, DÅ blev det stressigt men vi hann till dagge och jobb i tid. 
På jobbet har det varit full rulle mest hela dagen, varierat och bra. Slutade strax före 3, gjorde mackor och hämtade Orre sen hämtade jag upp Emmi och Felix. Skulle egentligen inte hämta Felix idag men tänkte det kunde vara kul för han att följa med i skogen så. 
Plockade upp David på vägen sen for vi ut och gick en skogsprommis. Inte lika populärt från kidsen idag som det brukar vara så vi gick inte så långt. Dom fick fika lite där innan vi vände och gick tillbaka. Släppte av D och F sen for jag och E hem. Åt middag sen har vi lekt inne på hennes rum ett tag innan vi hamnade framför Nicke nyfiken på tvn. Idag somnade Emmi strax efter halv sju, trött dam, Fort gick det oxå. 

Sara var förbi en sväng med lite grejer, och i övrigt är det bara seriehäng. 








Kommentera inlägget här: