maaaalliinjohansson

7 oktober

Kategori: Allmänt

Idag är min sjukskrivning officiellt över. Dock friskförklarade jag mig själv för flera dagar sen, jobbade även i fredags då jag ser mig som fullt frisk och det var lite kris på jobbet. Sängvila kan jag väl inte direkt påstå att jag haft, såklart drog jag igång ett projekt. Alla förvånade räcker upp en hand! 
Denna gång blev det att riva dom två platsbyggda garderoberna och en vägg jag hade i sovrummet. Nu är det en betydligt större garderob och nu hänger jag upp alla kläder på galgar. Mest för att få bättre översikt och så jag kanske men bara kanske kommer sluta riva ut hela garderoben för att få fram ett klädesplagg. Jag förstår att det varit kaos i min garderob för jag har nu strax över 200 galgar och då har jag inte ens hängt upp precis allt haha. 
Jag och David har gjort ett byte så jag har Emmi denna helg och han nästa så lilla donnan är här. 
Vi har för det mesta bara lekt inne, imorse drack vi kaffe hos Amme. Just nu sover hon och sen när hon vaknar ska vi fara ut i skogen med Orre tänkte jag. 
I övrigt tar vi det mest lugnt, jag har bekämpat ett enorm tvättberg på 4 maskiner, normala fall brukar det bli max 2 men oftast bara en. Skönt att slutet på berget är här! 















Kommentera inlägget här: