maaaalliinjohansson

10e september

Kategori: Allmänt

Morgonen kickade vi igång klockan 05, myste bara framför tvn tills strax efter sju då vi for mot dagge. Jobbat några h på fm sen gym sen jobba några timmar till. Hämtade trollungen så for vi till inhägnaden och släppte Orre. Emilia försökte sig på lydnad på orre, hennes kroppspråk var lite svårtolkat enligt oskar haha.
For hem lagade middag, sen har vi mest tagit det lugnt. Hon har precis somnat, jag har älgkött på kokning som blir morgondagens middag.
Tänkte börja med en ny grej, man uppskattar ju det man har alldelens på tok för lite och glädjs inte åt dom små bra sakerna i vardagen så min nya grej är 5 positiva saker varje dag! So lets go
1. Emilia trivs jätte bra på bc och springer hela vägen in och vinkar av mig fort. 
2. Jag for på gymmet fast jag var omotiverad. 
3. Gått ner 1.5 kg trots sunkig kost och dålig träning förra veckan. 
4. Jobbet rullade på även om dagens sysslor inte är min favorit så var det motion på köpet och sällskap av mamma. 
5. Jag lagar morgondagens middag idag för att slippa stressen och dåliga matval imorgon👍 
Så! Nu får vi se om jag lyckas fortsätta med det här men det är någonting vi allihopa behöver träna på. Ta vara på alla små ögonblick mina vänner 😍 













Kommentera inlägget här: