maaaalliinjohansson

12 september

Kategori: Allmänt

Idag chockerade Emilia med att ta en sovmorgon till 06:30, var ändå då jag hade tänkt stiga upp så det var ju perfekt. Lämnade henne starx innan halv 8, tänkte fara och träna direkt på morgon men kom dit och dom öppnade intr fören klockan 8.
Åt frukost på jobbet sen jobbat till 3. Hämtade emmi å felix på dagge. Utfodrade dom meliis sen har dom lekt rekordbra idag 😍 jagat varandra, lekt med bilen, skrattat tillsammans osv! Värmer så mycket att se.
David kom hit när han slutat, vi käkade middag, sen kom Sara och mamma. 
Kort efter det for allihopa inklusive barnen. 
David har Emilia idag då jag ska ta ett extrapass imorgon åt Lt. 
Efter det har jag tagit en timmes prommis, häbgt tvätt fixat diskmaskinen osv. 

Dagens 5!
1. Så otroligt skönt att jag och David kan sammarbeta för en fungerande vardag. 
2. Gick en promenad i regnet fast jag inte hade lust. 
3. tagit tag i endel tråkiga måsten i hushållet. 
4. Emilia har aldrig vågat gå ner för källartrappen men då tog Felix tag i hennes hand å hjälpte henne ner ❤️ 
5. När jag jobbar åt Tj så har vi en morgonrutin att äta frukost samtidigt som vi planerar dagen, kvalitetstid med mina föräldrar som lätt tas för givet, men ack så uppskattat! 











Kommentera inlägget här: