maaaalliinjohansson

13e september

Kategori: Allmänt

Idag jobbade jag ju som sagt ett extra pass år lt, körde min vanliga sväng och allt gick bra. Efter jobbet for jag till peugeot å lämnade tillbaka lånebilen Ola och hämtade min bil. Sara, Felix och Tim var hos mig när jag kom hem, å Emmi fick följa med moster hem från dagge idag. Vi käkade middag sen pussa jag lite på Emmi innan jag for vidare på föräldramöte.
Kom hem till en sovande Emilia, dom for direkt. Nu ska jag typ duscha sen kanske börja packa vore en bra idé.

Dagens 5!
1. Bilen klar och numer med en fungerande AC.
2. Emilia fick åka hem några timmar tidigare från dagge än om jag hade hämtat. 
3. Fick hjälp med Emmi så jag kunde fara på föräldramöte. 
4. Lyckades hjälpa att laga ett fönster på dagge. 
5. Glada och nöjda kunder på jobbet. 


Kommentera inlägget här: