maaaalliinjohansson

14e september

Kategori: Allmänt

Alltså nattens natt summerade typ min trötthet av alla månader Emmi sov mega dåligt. Hon vaknade kort efter jag gått och lagt mig sen var vi uppe till halv 4, för att sen sova till halv 7.
Började packa det jag egentligen skulle göra idag men opps det blev visst inte så. Allmäbt seg i hjärnan så packningen gick inte alls bra, redan kommit på flera saker jag glömt.
Sara och Felix kom vid 8 packade in allt i bilen sen for vi mot merasjärvi.
Resan hit gick för det mesta bra, lite gnäll till och från.
Min mormor fyller 75 år idag så det har varit folk här hela dagen. Emilia haf fått kämpa med sin trötthet idag stackarn.
Nu ska jag försöka ladda upp lite bilder sen sova men först dagens 5!

1.bilresan hit gick bättre än väntat. 
2. Alltid lika uppskattat när man kommer hit och hälsar på. 
3. God mat och fika hela dagen lång. 
4. Orre får mycket uppmärksamhet av mina kusiner, 
5. sköna sängar här så jag kommer sova som en prinsessa. 



















Kommentera inlägget här: