maaaalliinjohansson

17 september

Kategori: Allmänt


Idag hade jag en praktikant med mig som har kört. gått jättebra! 
efter jobbet föll jag pladask i två dumma fällor denna dator tog med på köpet. Fälla nummer ett, lägga sig i sängen med datorn och se serier, fälla nummer två somna efter jobbet. Dumma dumma dator som dragit  in mig i serieträsket och powernap träsket jag har väl ändå bättre saker att roa mig med.
tvingade mig efter nån timme till gymmet, datorn får sno lite av min ledigatid men inte min träning där går gränsen. 
efter gymmet for jag hem och hämtade orre sen gick vi över till Amme. satt bara och surra och nu har jag precis kommit hem från henne, 
Tänkte inte ens låta datorn vinna över mig nu heller även om det är den jag skriver på just nu men ska lägga undan den och börja läsa en bok jag lånat av min chef. 

Dagens 5:
* min praktikant var jätte duktig och självgående. 
* Tog mig till gymmet 
* Tog en promenad till Amme istället för bilen som jag brukar.
* Denna blir ju dock lite i förväg men så kommer det bli och det är att jag som sagt väljer en bok före serier. 
* Jag har lyckats få till så jag kommer åt mina bilder från telefonen direkt i datorn så fort jag kopplas upp på samma wifi (äntlgien, som jag fick klura!)

Idag har jag hör och häpna inte tagit en ända bild så det får bli en arkiv bild på Emilia. 




Kommentera inlägget här: