maaaalliinjohansson

18 september

Kategori: Allmänt

imorse hade jag lite sovmorgon så startade inte fören 05:30. Imorgon däremot börjar jag 04:15 så det blir ju lite kontraster speciellt när jag inte går å lägger mig nå tidigare. idag har dagen rullat på mega bra med praktikanten, extrastopp och nya ställen. slutade vid 13, for hem och ja ni kan ju gissa vad jag gjorde.....Jo slängde mig framför serier. 
Såå har inte gjort så mycket vettigt under dagen förutom nu på kvällen, då hämtade Sanna upp mig så for vi ut i skogen och gick en promenad. Hundarna fick springa lösa och dom skötte sig så bra. Var en sväng på affärn och nu har jag plockat undan lite innan ETT avsnitt sen läggdags.

Här kommer dagens 5:
* Älskar att träffa vänner man inte träffat på ett tag och att det är precis som vanligt. 
* Hundarna var jätteduktiga i skogen, syftar framförallt på inkallning då det verkligen varit en bristande del för Orre.
* Alltid kul att kombinera umgåstid med motion. 
* Idag har verkligen varit en energiladdande dag på jobbet, glad och skämtfull stämning från alla kollegor samt praktikant gör så mycket. 
* En så liten sak som att få en dricka av en kund för att man egentligen bara gjort sitt jobb är roligt då man känner sig uppskattad, vilket vi fick idag. 

Idag har jag hör och häpna inte tagit bilder heller, väldigt ovanligt för att vara mig måste jag säga. Sen har jag inte riktigt fattat hur jag kommer åt bilderna från mobilen i datorn för att kunna ladda upp dom här. Kan ju se bilderna i datorn men hittar dom inte här i appen, så det får bli ett senare mysterium så det blir arkivbild idag med. 


Kommentera inlägget här: