maaaalliinjohansson

23 januari

Kategori: Allmänt

Igår kom domen på synundersökningen, bekrätfelsen att skita i glasögon i 7 år inte botade mitt synfel,konstigt nog.
Nu ska jag tydligen ha glasögon alltid, med undandtag för promenader typ. Jag jublar inte men det blir säkert bra. 
Lagade en amazing middag igår efter undersökningen, vitvinsrisotto med spenat och svamp, alltså sååå gott!
Jag och Micke lyxade till det åh drack upp resten av vinet som blev över från matlagningen, sen åt vi i soffan nu när alla barn är hos andra föräldervecka. 
Sen tog jag mig en promenad åh efter der seriehäng. 

Idag är en sån här dag då det varit full rulle hela dagen, högt tempo som jag älskar på jobbet, promenad på lunchen och sen efter jobbet oxå så jag är nöjd. Sen har jag städat, plockat undan och dammtorkat. Hela huset luktar underbart och snart ska jag fara å kika på nå nya bågar.. 🙄🤓 



Innan klockan slagit halv 3 hade jag hunnit gå ihop dethär, kvitto på att dagen varit effektiv 👊

Kommentera inlägget här: