maaaalliinjohansson

13 november

Kategori: Allmänt

Denna dag har typ bestått av att äta. 
Imorse slog jag in pappas paket sen gick jag över till mamma och pappa och käkade frulle. Grattade pappa på farsdag vi fikade tårta som blev över från igår. Sen for vi till farmor och farfar och fikade ytterligare en gång haha. Direkt jag kom hem därifrån så kom peder theresa och melker och fikade.anneli var oxå förbi en snabbis och kikade hur jag bor! När dom for så for jag till timmy&amanda och fick mig middag. Potatis och älgköttsgryta med svartvinbärsgele. Det var supergott! 
När jag kom hem så kom kribba förbi och fikade. Haha har bett alla komma och fika så jag inte äter upp allt själv haha. 
När han for så kom david, han var dock för mätt så han fikade inte. David for lagomt tills svenska hollywood fruar började så blev att se på det. Bolennart var och hämtade lite grejer och lämnade en nyckel. Nu har jag krypit ner i sängen, helt slut i knoppen är jag. Inte van att vara kring så här mycket folk från morgon till kväll! 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: