maaaalliinjohansson

29 september

Kategori: Allmänt

Igår var det först jobb, sen hem och vila lite för länge. Har hamnat i en tröttperiod igen, väldigt jobbigt att inte ha energi till något. När jag vaknat for jag till peder å theresa så fick peder kolla på mina bromsklossar bak. Vi for å hämtade ett verktyg hos sara&tobbe men konstaterade att det var fel. Peder gav mig körförbud på min bil så fick ta hans bil därifrån. For förbi timmy å amanda en kortis, sen for jag å amanda1 å handlade lite, sen hem till sängen.
 
Idag höll jag knappt på att ta mig upp. Efter mycket om och men så lyckades jag släpa mig själv ur sängen, brukar annars inte ha problem alls att stiga upp inför jobbet så det är riktigt jobbigt. 
Efter jobbet så for jag bara hem å hämtade orre å lite äpplen sen vidare till peder&thersa. Peder bytte klossar på min bil, så nu är den tyst igen. Innan lät den verkligen inte okej men det kan man förstå då jag inte hade nå belägg kvar alls. Sen bjöd dom på nån wokgryta med biff till middag. Gott men starkt! Så nu ör det bara å kasta sig i sängen då jag jobbar natt inatt. 
 
 
 
Oskar brukar aldrig ens ägna en blick till lastbilen när jag är hemma på lunch. Idag släpade han mig nästan dit för å lukta å inspektera, länge och väl! 
Kommentera inlägget här: