maaaalliinjohansson

Söndag 30/4

Kategori: Allmänt

Jahapp då var det sista dagen i april, dagen man firar in våren. Då hade det varit trevligt med fågelkvitter och stor del av gräsmatta framme. Istället bjöd vädret på snöstorm. Kommer ju knappt hinna vara någon sommar i år.. 
Idag var det uppstigning ganska tidigt, men det ångrade både jag och trollet så vi la oss i soffan och sov. Jag sov 1.5h och hon 2.5 välbehövliga. När vi stigit upp på riktigt så kom David hit. Vi har duscuat henne, hon fick sitta i bumbo så duschade vi henne med den. Det var mer populärt än å bada! Annars har vi mest bara tagit det lugnt. Vikt tvätt, tvättat å hängt tvätt är väl det ända nyttiga som jag orkat göra idag. 
Sen vid 7 så for jag till Sanna. Hon och Elias skulle bjuda mig och Pia på middag. Med tanke på Sannas skills på mat jag fått uppleva för många år sen så hade hag inte så höga förväntningar. Men dom hafe lyckats med supergod mat! Tacokycklinggratäng med grönsaker och vitlökssås som man åt i tacobröd och till efterrätt en supermäktig kladdkaka med glasyr.  For där ifråm vid 10, och trollet somnade direkt vi kom hem. Nu lite serie sen godnatt.
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: