maaaalliinjohansson

Måndag 27/2

Kategori: Allmänt

Idag hann jag knappt stiga upp innan David kom hit. Rätt så skönt när han har sina 10 pappadagar nu, får så mycket hjälp så jag klagar verkligen inte! Blir bara tufft igen när han börjar jobba då man börjat bli van han hjälper rasta hunden eller tar henne när hon är ledsen osv! Tvivlar ju inte på att han kmr vara till hjälp när han börjar jobba men blir ju såklart mindre. 
 
Emilia somnade som vanligt kort efter att stigit upp och sov flera timmar. Så under den tiden så lagade jag lunch, for iväg på dollar och köpte krokar, handlade mat, städade ur bilen( tömde på skräp,onödiga saker,pant osv! Inte dammsugning och skurning.) Fixade ordning lite i mitt sorteringsrum jag har i källarn. Sen så vaknade hon och då sparkade David ut mig på en promenad. Var inte alls sugen på det så ibland är det bra med en spark i rumpan. När jag var tillbaka från promenaden så kom Timmy,Amanda och Charlie förbi. Som vanligt blev jag beordrad att göra kladdkaka och som vanligt åt dom inte upp allt.. på tal om det så var det vägdag idag - verken plus eller minus blev det denna vecka. Men man kan ju alltid trösta sig med att det inte var plus även om man hade hoppats på liiiite minus iaf. 
 
När dom for så blev det en dusch och sen stirrade vi typ i taket av uttråkning så vi for till Timmy&Amanda. Nördarna spelade och jag å amme snackade bebisar. 
Hemma för en stund sen och nu har Emilia precis somnat så är väl bäst att jag gör detsamma. 
 
 
 
Den rosa figuren som hänger där är Diddi. Diddi är en stor favorit och Emilia kan mer än gärna prata och skratta med diddi 10-20min varje gång det är blöjbytardags. Det är så gulligt 😍
Och hur söta är inte dom här två😍 19 dagar emellan dom!
 
 
Kommentera inlägget här: