maaaalliinjohansson

27e juli

Kategori: Allmänt

Natten till idag var ännu värre än igår. Visserligen vaknade hon "bara" 10 gånger istället för 16, men då krävdes tutte och buffa på rumpan varje gång innan hon somna om, hann ju bli pigg mellan varje gång. 
 
Vädret har ju varit väldigt si&så idag, strålande sol en stund och ösregn andra stunden. Aja har ju ändå punktering så en prommis hade det ju inte blivit hursom. 
På fm gjorde jag inte mycket alls, sen gick kag över till mamma och pappa. Var där nån timme och när hon somnade där lånade jag deras bil och for på dollarstore en sväng. 
Sen kring 4 tiden gick jag hem så kom David. Lagade middag, idag fick det bli hemmagjord kebabtallrik, blev så mycket godare än köpes! 
När maten åde var undandiskat gick jag ner i källarn och hängde upp en vit&svart duk. Hittade tyvär ingen utan mönster så det fick duga med rutigt. Sen tog jag fram stativet och kameran, å då fick orre och Emilia vara modeller. 
Ska lyckas hitta omönstrat för det störde mig verkligen mycket. Kul att damma av kameran och leka med inställningar. 
Sen for David en sväng, såg serier medans sen kom han tillbaka.
Medans han sövde henne gick jag ut och hjälpte min granne ock söka hennes katt som varit borta några veckor nu. Jag har sett den vid mig så vi stoppade ut en kattfälla på min gård, bara hålla tummarna nu då. 
Just nu ser jag en super spännande serie och äter gurkstavar och vitlökssåsen som blev över från middagen. 
Snart läggdags å bara hoppas på en bättre natt.. nåja det är ju tur hon är solstråle på dagen iaf. 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: