maaaalliinjohansson

29e juni

Kategori: Allmänt

Vilken typisk natt inatt alltså. Jag låg och vred och vände på mig i flera h, gick och la mig vi 12, nickade till vid 3 och kort därefter vaknade jag och var vaken till strax efter 5. Såklart så sov hon jätte bra mellan nattningen och 05, vaknade en gång av tutten och sen sträcksov hon. Så hade kag somnat när jag la mig hade jag fått nästan 5h sammanhängande sömn.. och efter 05 vaknade hon var 20e minut, så himla typiskt! Så idag har det inte varit månha knop för min del. 
Pricken över iet är att hon har haft feber idag och varit extra mammig och gnällig. Så typiskt att allt timar ihop fel. 
Nåja sen det vanliga, David efter jobbet, käka, duscha osv. Sen for jag och använde upp alla mina gamla mynt. 
På kvällskvisten kom Chrille en sväng, sen när D&C farit så smet katten inte bara en utan två gånger. 
Oskar fick valla in den båda gångerna, men tror han känner grannens honkatt lukt för han sitter och skrålar vi fönster och dörren. På tal om hennes katt, det ända vi hittills fångat i kattfällan är en annan katt och en igelkotte två gånger.. 
Sen när trollet somnat så hade jag ett tvättberg att vika. 
Är precis klar med det, är nog bäst att göra sig klar föe sängen så jag kanske får en bättre natt. 
 
 
Kommentera inlägget här: