maaaalliinjohansson

18 november

Kategori: Allmänt

Ååh vilken natt! Jag gick och la mig samtidigt som Emmi vid 9 tiden, och hon vaknade någon gång under natten men jag vaknade knappt dom gångerna förutom en gång då hon ville äta. Vi vaknade vid 7 men låg i sängen ända till klockan 9. Lekte lite efter vi stigit upp sen efter frukost somnade hon i min famn och sov 2h!! 

Normala fall passar jag ju ofta på att göra någonting, men synd då att hon somnade i famnen så jag var ju illa tvungen att se Whalgrens värld..🙄 
David kom hit och skottade min gård, sen kort efter han plogat den så kom dom som plogar gatan. Men David sammarbetar med dom så han som körde såg till att jag inte fick någon plogkarm ✌ 
Jag skottade framför bilen och bron där det ej komms åt med traktor sen for jag David och emmi ut en sväng så hon fick sova. 
Vid 5 for jag och Emmi till Sanna där det bjöds på tacos. Gällande tacos är jag inte svårflörtad hehe! Emilia var lite grinig på slutet men annars gått bra. Men så ovant det är att hälsa på någon som inte har barngrejer haha! Nyttigt för mig om inte annat. 
For därifrån efter halv 8 då Emmi var så himla trött men när vi kom hem blev hon tydligen pigg igen. David kom hit en sväng och hämtade sin bil, passade på att rasta Orris medans. 
Har skruvat upp grinden jag haft förut mellan hall och vardagsrum. Kände att det var dags igen så jag kan stänga in mig och E tex när orre ska äta. Sen bra oxå att stänga in Oskar i vrum när någon kommer hit. Han blir ju alltid så himla glad, men tänker inte riktigt på hur stor han är eller vars E är. 
Nu är det snart sovdags för pensionären och den pigga mini männsikan. 


Så här kul tyckte E det var när jag stoppa på diademet 🤣
Kommentera inlägget här: