maaaalliinjohansson

31 oktober

Kategori: Allmänt

Idag var det lite segare att ta sig upp än igår. Men upp tog jag mig. Körde en linje jag ej kört tidigate, var klar redan vid 8 så då fick jag hjälpa andra. Fick testa lite bya utmaningar och annan typ av distribution, spännade och kul. 

Tvättat lastbilen och sen fick jag göra lite kontorsjobb i brist på annat att göra.
Slutade redan halv ett idag, så direkr jag kom hem böt jag om sen for jag på affären och när jag packat upp matvarorna tog jag en promenad medans David for iväg en sväng. 
När jag kommit tillbaka kom även David så lagade vi middag och käkade den. Sen for vi ut å körde en sväng så E fick ta en liten powernap. Vi for och hälsade på hos Timmy oçh Amme någon timme. Nu har precis Emmi somnat och jag är redo för sängen så ska snart oxå sova. 


Kommentera inlägget här: