maaaalliinjohansson

30e september

Kategori: Allmänt

Trots att jag fick sammanhängande sömn på nästan 3.5h så var jag suuuupetrött imorse när vi skulle stiga upp. Verkligen zombie och fick kämpa för att hålla ögonen öppna. Blev lite bättee efter ett tag som tur var! Orkade dock inte ta någon promenad idag, det halvbestämde jag redan igår så. Kokade älgkött 3h på morgonen inför middagen. 

Strax efter elva nångång for jag till Sara för att gratta Tim som fyllt år. Åt smörgåstårta och fika. När jag for därifrån svängde jag förbi affären för lite grejer till middagen.
Förberedde den och gjorde en efterrätt av lite äpplen från mitt äppelträd. Någon form av äppelcheescake blev det!
Emmi hoppade över sista vilan, var alldelens för roligt att vara vaken så förväntade mig ett extremr helvete på kvällen. 
Peder, Theresa, Melker och Martin kom hit och åt middag. Hasselbackspotatis med älgköttgryta, sen efterrätt. Allt blev supergott! 
En liten stund efter dom farit kom Amanda hit. 
Emmi var inte lika hemsk som jag hade förväntat mig att hon skulle vara. Sen var hon väldigt lättsövd, sovit hela tiden medans Amanda var här även fast vi suttit och surrat i normal ljudnivå. Vaknade för tutten precis innan hon skulle fara, så hoppas på en liten bättre natt. Har ju sakta men säkert börjat bli lite bättre nätter, har ju fått liiiite mer sammanhängande sömn iaf. Nu är jag då så trött så ögonen snart trillar igen så ska krypa ner i sängen! 


Kommentera inlägget här: