maaaalliinjohansson

15e april

Kategori: Allmänt

Igårmorse startade vi dagen med en långpromenad. Så härligt! Bästa av allt är nog att gå på morgonen, Emilia som sover utan gnäll och Orre blir inte sandig och lerig då der fortfarande är fruset ute. Var ute ganska länge sen, kaffe och lek i solen. 
For till luleå en sväng, handlade lite nödvändigheter. 
Kribba kom förbi en sväng med en kompis åt orre, som han tyckte iaf haha. Sen har jag och E busat till läggdags för henne. Snabbröjde undan allt vi lekt med sen kom Amanda och Josse hit. Jag och Amanda drack lite vin, Josse stannade bara en liten stund. Men något vinglas, ostbricka och massa surr satt inte fel. 

Idag har varit så seg dag hela fm. Sen vid 2-3 tiden nångång kom David hit. Vi lagade tidig middag/sen lunch och käkade tacos ute på altanen. Sen kaffe och bus med E innan dom for hem. 
Hängt med Sanna på kvällen, även om det var lite kyligt så satt vi ute i solen och surra men fick sen värma oss i bilen en stund innan jag for hem. Hängt tvätt och gjort mig klar för läggdags så nu ska jag sova.













Kommentera inlägget här: