maaaalliinjohansson

4e april

Kategori: Allmänt

Igår och även idag, elr ja resten av veckan så har jag ju som sagt praktikant. En väldigt pratglad prick, inte ens hunnit eller behövt slå på radion, sånt är kul! 
Kört luleå igår och idag men tillbaka på boden imorgon och fredag iaf. 
Tog en promenad dirket efter jobbet igår sen for jag och gjorde veckans handling sen vidare till Amme. Vi lagade mat, blomkålspizza med massa gott på. Blev väldigt gott! Drack kaffe och surra innan jag for hem till mitt greys. 
Idag var jag tröttare än tröttast, vad brutalt på morgonen men blev genast bättre direkt man kommit igång. Däremot orkade jag verkligen inte ta någon promenad efter jobbet. Såg greys sen for jag och tvätta min bil, sen hem till greys igen innan jag gick över till mamma och pappa. Pappa hade sitt kalasfirande idag. Mitt i allt står jag och min faster och gör yoga haha! Smidig som en vältränad betongsugga ungefär. 
Nu ska jag röja undna lite sen sovdags!
Blev några extra bilder från påsken som mamma skickat oxå!












Kommentera inlägget här: