maaaalliinjohansson

19e augusti

Kategori: Allmänt

Alltså jag måste bara få skryta lite om mig själv! Jag har denna vecka varit på gymmet 4 gånger! Det är lixom 4 gånger mer än jag varit på fleera år. Dessutom på Emmi vecka, hon har ju varit min största dåliga ursäkt i 1.5 år att det är så svårt å få ihop pusslet när man har barn, svårt å fara när jag har hon varannan vecka osv men se på tusiken att det har gått ändå! Och det bästa av allt är att jag mår så himla bra av det. Sen har jag även minskat på sockret brutalt! Min plan var att sluta helt, men vem kan motstå farmors äckligt goda bakelser.. Men har åtminstonde inte ätit godis som är min största svaghet. Är så löjligt nöjd över mig själv så nu är det bara se till att hålla i det hära.

Jag och Emilia har haft en toppendag idag. Vi började med en sovmorgon till halv 8, sen for vi ut i skogen för en promenad. Vi åt även frukost där ute. När vi kom hem pallade vi röda vinbär från grannen (hade såklart fått lov.) sen badade Emilia innan vi båda vilade. Ritat med kritor och byggt pussel å annat skoj innan david kom hit för att hämta henne.
Vi åt tidig middag innan dom for. Smälte maten sen for jag till gymmet. Har städat en del, handlat och nu precis kommit från en promenad. 
Nu är det dusch sen sova som står på schemat. 












Kommentera inlägget här: