maaaalliinjohansson

20e augusti

Kategori: Allmänt

Även fast det bara blev lite mindre än 5h sömn inatt var jag ändå pigh på morgonen. Äntligen tillbaka på min gamla bil och linje, boden! Idag och resten av veckan har jag en praktikant med mig, dock i början av utbildningen så han har inga behörigheter än så det är jag som kör. 
Jobbdagen har rullat på finfint, jag for förbi hm påvägen hem från jobbet och kom hem med ett nytt träningslinne och sportbh. Attans vad taggad man kan bli av lite nya kläder! Drog till gymmet, presterade inte så bra som jag ville men svetten lackade och det känns redan så något bra blev det iallafall. Åkte hem plockade med mig orre sen for vi till gruvberget. Gick hela vägen upp och sen ner igen, jobbigt värre utan kondis! 
Hade orris lös hela tiden och han var så duktig! Var någon typ av hundträning där så det var massa hundar och människor men han skötte sig prima ändå. Grymt imponerad av han. 
For å köpte en plocksallad sen har jag käkat den och bara slappat resten av kvällen. Har redan krypit ner i sängs och klockan har precis passerat 8 haha! 






Kommentera inlägget här: