maaaalliinjohansson

26e augusti

Kategori: Allmänt

Igår körde jag först happis, sen direkt efter det jobbet for jag och Sara och jobbade vidare på nästa jobb några timmar.
Sen var det bara hem och göra mig iordning sen for jag och Sara ut till Amme i bredåker för lite vin och bubbel intag. Vi for på brännaavslutningen men jag avslutade min kväll ganska tidigt då jag varit uppe sen 03 så var rätt trött. 
Idag har typ hela dagen gått åt till att se serier och flera powernaps i soffan.
Sliten var bara mitt förnamn haha..
innan jag skulle hämta Emmi från David så kämpade jag mig till affären, sen när jag plockat upp henne for vi och köpte maxmat. Vi for till inhägnaden och släppte orre medans vi hade picknick.
Dansat, gungat och busat har resterande tid sett ut ikväll. Nu har hon precis somnat så nu blir det att inta soffan för fortsatt seriehäng. 





Kommentera inlägget här: