maaaalliinjohansson

8e augusti

Kategori: Allmänt

Lite sovmorgon idag, började inte förens 05:45, och igår när jag ställde larmet stog det 7h30min innan uppstigning, kändes lyxigt!
Skulle egentligen köra luleå idag med blev att jag skulle köra på hit&dit sidan. Så har kört älvsbyn-gällivare. Kul att testa en lång sväng, har jag inte gjort förut! Sen tycker jag det är kul med hit&dit körningar då och då, väldigt annorlunda eftersom lossningarna sker från sidan och med traktor. Är ju van att dra av sakerna själv haha! 
Käkade rester till middag sen kom Amme hit, efter lite velande från min sida så for vi ut och cyklade över en mil! I motvind och lite luft i ena hjulet så klarade vi det även om det var jobbigare än vi förväntat oss. 
Vi rensade lite lådor här sen kom Sara hit å även Björn. Fick kasta ut allihopa kort efter då jag tog på mig att köra dubbelpass imorgon så nu är det sova som gäller. 





Kommentera inlägget här: