maaaalliinjohansson

28e februari

Kategori: Allmänt

Denna vecka är och kommer fortsätta vara tuff av flera anledningar. Största anledningen är att jag träffar Emilia typ 10 minuter per dag innan hon går och lägger sig. Anledning nummer två är att jag är galet beroende av andra människor denna vecka, det är inte kul. Sen anlending nummer 3 är att jag går en utbildning denna vecka i luleå som inte slutar fören kl 17. Emilia går och sover strax före sex så hinner inte mer än hem så ska hon sova. Riktigt tungt och speciellt nu när hon inte bor hos mig på heltid. Sen när jag är borta 10-11h irad så behöver jag ju även hjälp med Orre. Tack och lov har systrana Svensson hjälpt mig med Oskar, Sara erbjöd sig att hämta Emilia tidigare från dagis idag och imorgon, David hämtade Emmi igår, Amme var med henne i måndags. Tur det finns hjälp att tillhandahålla❤  
Jag tröstar mig med att denna utbildning och denna beroende av andra människor inte är föralltid. Utbildningen är klar på fredag och då är jag 1 av 70 i norrbotten av alla lastbilschafförer som är utbildad certifierad apl- handledare. Vilket i längden har många fördelar, så jag försöker se det positivt även om det är tufft. 
Det var typ allt för mig, nu ska jag göra min läxa sen se lite mer greys. 



Kommentera inlägget här: