maaaalliinjohansson

31a januari

Kategori: Allmänt

Emilia tog sovmorgon till strax före 11, tröttfian! 
Kokade kaffe, packade bilen med lite grejer som Amme hade kvar här sen for vi hela långa vägen på kanske 500 meter till Amme. 
Tog med mig kaffet dit, Varför bryta morgonkaffevanan tillsammans!?😉 okej sanningen är den att hon inte hunnit fixa så hon kunde göra eget. Ett rop på hjälp efter kaffe undviker man inte! 
Sofia kom även hon med en termos kaffe haha!
Hjälpte å packa upp några kartonger, börjar bli väldigt fint. Emilia somnade direkt jag for därifrån så körde ett tag tills hon vakna. När jag kom hem var David här med traktorn och breddade & finskottade lite. 
For på affären medans han var med Emmi sen lagade jag middag när jag kommit hem igen. Efter att David farit så har jag städat och Emilia har stökat. 
Väldigt lugn och tyst kväll, E somnade före 20 och har inte gjort ett ljud sen dess. 








Kommentera inlägget här: