maaaalliinjohansson

30e juli

Kategori: Allmänt

Imorse vaknade jag av det extremt kraftiga regnet och åskan, som tur var så var der bara fem min innan jag skulle upp. Emilia sov till sista sekund sen fick ja kasta på henne kläder och fara på dagge.
Jag var backup på jobbet, dvs slasken - allt ingen annan kör tar jag. Blev en sväng till kalix sen lite luleå körningar.
Hämtade en superglad Emilia, det hade gått väldans bra idag trots att hon var ensamt barn stor del av dagen, nytt ställe, nya pedagoger. Över förväntan, glad hela dagen!
När jag kom hem så var Sara och Felix hära, haha numer är det nästan mer vanligt än ovanligt att antingen Sara eller Amme är här när jag slutar eller jobbar. nästan så att vi bor i ett kollektiv!
Vi åt iallafall middag sen kom mamma och pappa hit på kaffe. Jag cyklade över med Orre till sitt andra hem. 
Sen när alla farit har jag och emmi dansat, ritat och byggt pussel. Hon somnade inte fören vid 22 😱 tänkte hon skulle vara supertrött idag men icket. Nåja mer tid med henne❤️
Nu tänkte jag krypa ner i sängen. 









Kommentera inlägget här: