maaaalliinjohansson

4e juli

Kategori: Allmänt

Helt okej natt och en mycket okej dag.
Varit full rulle med olika barn hela dagen. 
Först på morgon var jag barnvakt åt Charlie någon timme, testade en promenad i regnet med en tvillingvagn jag fått tag i. Det var sjukt jobbigt, lite luft i typ alla däck och vagnen drog åt vänster hela tiden. Nåja tur det regnade så man inte såg svetten från mig haha! Ungarna var då nöjda. 
Vi gjorde och käkade lunch sen har dom lekt helt galet bra tillsammans. 
Sen när Amme kom hit så drack vi kaffe sen kom Sara och lämnade Felix så var jag barnvakt åt han ett tag. 
Amme och Charlie for en stund efter Sara kom tillbaka, sen for jag sara, emmi och Felix till affärn och storhandlade. 
När jag och Emmi kom hem lekte vi en stund ute i hagen sen gjorde vi oss klara och for till stallet med Theresa. Tog en prommis med Zimon och kidsen. Även där med tvillingvagnen men lite luft men det gick bra. 
Sen hem och käka middag och efter det kom Amme och Charlie en sväng till. Emilia höll sig vaken till kl 8 sen somnade hon ovaggat. 















Kommentera inlägget här: