maaaalliinjohansson

29e juni

Kategori: Allmänt

Sista dagen med upplärningen idag, återstår att se på måndag hur mycket min handledarutbildning gav mig för då jobbar han helt själv.
Jobbar imorgon men då kör jag själv, kul att faktiskt få göra någonting på jobbet haha!

När jag slutade så stog Amme på min uppfart och väntade på mig. Vi for på bolaget sen for vi till mig och chillade ett tag, innan hon for hem så svängde vi förbi dollarstore en sväng. 

Sara kom hit med surströmming som hon förberedde sen for jag och hämtade Emilia. Extra mys att ha hon någon timme när det är pappavecka. Efter maten och matkomat så har jag och Emmi dansat i mängder tills hon blev supertrött lagomt tills David kom och hämtade prinsessan.

Sen har jag för första gången startat tvn sen i lördags. Nytt rekord skulle jag tro men har helt enkelt inte haft tid. 
Nu är det alldlens strax läggdags. 





Kommentera inlägget här: