maaaalliinjohansson

28e mars

Kategori: Allmänt

Vilken dag! 
Stressad morgon i vanlig ordning innan dagge sen jobbat. Tömt och sorterat förråd hela dagen, tar på krafterna! Jag och pappa satt och småpratade lite om bilar imorse, att det skulle vara kul att byta bil. Ungefär en timme senare ringer pappa och säger att han tittat på bilen vi pratade om. Fick styra ihop så Sara fick fara och städa min bil som såg ut som hej kom och hjälp mig. Rodda ihop så mamma fick hämta Emilia och sen vara med Orre för att sen efter jobbet fara med min bil till luleå. Kolla på bilen vi prata om, fara och besikta den sen springa in och kladda lite bläck på lite papper sen springa till min nyinköpta bil och sen stressa till boden för en informationsträff på barncompaniet. Blev väldigt hektiskt alltihop men kom typ en minut före så hann precis! Har kanske inte nämnt det med Emilia har kommit in på BC äntligen! Så i augusti byter vi förskola, det blir kul! Pappa släppte bara av mig på bc då jag inte hann skjutsa han så åkte med David för att hämta min bil sen hem och byta av mamma som varit med det fyrbenta och tvåbenta barnbarnen. Pappa och David kom hit med käk sen kom Sara och kopplade in bilbarnstolen i min bil. Nu är det greys för hela slanten! 



Hejdå lujen och tack för dom nästan 3 åren och 6k mil vi hade tillsammans, men jag kommer inte sakna dig!😘




Kommentera inlägget här: