maaaalliinjohansson

11 september

Kategori: Allmänt

2.dag sov Emmi till halv sex, kändes nästan som sovmorgon! Vi hade en rätt bråkig morgon, hon ville inte ha en ny blöja, inte ha kläder på sig och absolut inte ha skorna på sig så det tog ett bra tag innan vi tog oss iväg till dagge.
Körde råneå idag, det gick bra i vanlig ordning. Efter jobbet for jag och lämnade in min bil på peugeot, fick ta en lånebil därifrån och sen fara å byta till mamma och pappas bil som har bilbarnstolar. For och hämtade Emmi och Felix på dagge så for vi hem, rastade orris och sen utfodra kidsen som åt som vargar båda två. Kort efter det kom Sara hit och hämtade Felix. 
Jag och Emmi myste i soffan innan det var läggdags för henne, somnade ovaggat på typ 2 minuter 🙌 
Jag testade göra muffins som jag gjorde häromdagen fast med äpplen från gården istället för röda vinbär. Tillsatte lite kanel oxå och dom blev superduper 👌 
Perfekt att ha till E när hon har så tidiga mornar innan frukosten på dagge. 

Här kommer dagens 5!
1. Glada och roliga kollegor som sprider energi på garaget och terminalen. 
2. Bra service på peugeot. 
3. Glatt middagssällskap som superlikade maten som lagades igårkväll. 
4. Fått hjälpa Sara med hämtning av Felix = mysig kvalitetstid. 
5. Felix och Emilia har lekt bra tillsammans! 










Kommentera inlägget här: