maaaalliinjohansson

16e september

Kategori: Allmänt

Vi kickade igång dagens morgon med en skogsprommis och frukost för Emmi ute i skogen. Sen tog vi ett depåstopp påvägen hem hos Amme för lite kaffe och bus för ungarna. Hämtat ut ett roligt paket som innehöll en chromebook som jag råkade spontanshoppa. Lekt lite med den sen har jag dammtorkar och putsat speglar.
David kom hit vid 4, han stannade på middag innan han och Emmi for. Nu har pappaveckan startat! Nu är vi återigen tillbaka till gamla rutinerna med E, har ju blivit lite special nu under älgjakten.
Fortsatte leka lite med datorn, tvättat kläder och städat lite mer. For en sväng till stallet och hjälpte Theresa med en höbal. 
När jag kom hem så tog jag en kvällspromenad med orris.
Nu har jag precis hängt tvätt och handlat så nu ska jag kasta mig i duschen sen hoppa i säng. 
Dagens 5!
* var skönt att vakna i egen säng idag. 
* härligt att gå på kvällen på hösten! 
* kul att få hjälpa till i stallet. 
* kul med lite catch up med Amme och att ungarna busade på finfint. 
* skönt att få dammtorkning osv bortgjort. 

Det var efter jag kollat på denna bild jag insåg att dammtorkning och spegelputs var behövligt haha! 






Kommentera inlägget här: