maaaalliinjohansson

2a september

Kategori: Allmänt

Jag hamnade ju i setieträsket igen men kan stolt meddela att jag inte sett ett avsnitt sen i torsdags. även om jag förmodligen mest troligen helt säkert kommer att göra det när jag skrivit klart det här men det är en annan femma.
I helgen har jag roat mig med Afterwork på fredag med några kollegor, buffé på Olles och lite drinkar efter det. 
Målat i hallen, man kunde tydligen bli less på vitt och jag som var så säker på att det är omöjligt men nix. Hade en plan i huvudet hur det skulle bli med gråa väggar, en marinblå sittpuff och ovanför det skulle det hänga en mässingfärgad lampa. Meeeen då var det jag och planer, dom hålls ju aldrig! Fick dock ändra mina planer ofrivilligt då verken lampan eller sittpuffen fanns.
En sittpuff blev det, så även med lampan men inte enligt plan. Jag var skeptisk i början med resultatet men nu är jag nöjd!

Jag har påbörjat rensa källaren, ett evighetsprojekt som jag borde gjort för länge sen. verktygsslrubben/städskrubben har fått bli Emilias garderob ( den egentliga anledningen till varför jag var "tvungen" måla hallen, standard mig en tanke blir många projekt)
Haft Amme och Charlie som sovgäster, så att jag och Amme kunde måla när kidsen sov. 
Varit i luleå, käkat tacos, barnvaktat Felix, städat, rensat rensat rensat. 
Jaa ungefär så var min helg!

























Kommentera inlägget här: