maaaalliinjohansson

4e september

Kategori: Allmänt

Igår for jag och lämnade in bilen på verkstan innan jobbet, mamma hämtade mig och E. Droppa henne på dagge sen frukost och några timmars jobb och gym. Sen vidgade jag mina vyer inom kunskap,nämligen att snickra!
Någonting jag aldrig gjort, ska göra en bokhylla åt Emilia men jag började smått med lite småshus åt E som ska hänga i hennes rum så hon kan leka med. 
Pappa gav mig instruktioner om hur maskinerna och verktygen används och tips på det första huset. Sen gjorde jag två hus till helt på egen hand. Jag är löjligt stolt, mäta, vinklar hit och dit, plugga och sånt är ju väldigt nytt för mig så det var kul! Emilia var med i garaget och snickrade ( spred ut alla verktyg, hällde ut alla pluggar, slicka på skruvar osv!) hon tyckte det var kul.
Målade dom när vi kom hem och bu hänger dom på väggen och Emilia har redan lekt massor med dom 😍 

Idag har jag jobbat, hade en praktikant med mig oxå. Det gick finfint, lagat middag sen har jag och E busat och lekt. 
Sanna kom hit en stund efter Emmi somnat, nu ska jag kissa orre sen sova. 





Kommentera inlägget här: