maaaalliinjohansson

1 januari 2019

Kategori: Allmänt

Gott nytt år!
2018 har skenat förbi. 
Emilia började på dagis, jag kom tillbaka till jobbet, började även jobba åt pappa 20%.
Träffade Micke, som bor här lite mer än halvtid. Med han kom även ett gäng härliga barn på köpet. 
Hade en helt awesome sommar med värme, vänner och drinkar. 
Fått många småsaker gjorda i min lilla lya. 
Ett bilbyte blev det oxå. 
Hade ju även Amme och Charlie som inneboende här en tid i början av 2018.
Framförallt har jag börjat lära känna min personlighet mer, vad som ger och tar energi, vad jag mår bra av osv! 
Jag är nöjd med 2018, nyfiken på vad 2019 har att erbjuda! 

Mitt nyårsfirande var jättemysigt. 
Den spenderades i harads med ett sällskap på 19 personer. Badtunna, bubbel, fantastisk mat, lek, spel och fyrverkerier. 
Året började med det bästa, mammavecka ❤️
Jag har inget nyårslöfte, för dom håller jag inte. Mitt ända mål jag har är att må bra, och att försöka vara den bästa mamman jag kan för lilla E ❤️ 






Kommentera inlägget här: