maaaalliinjohansson

20 november

Kategori: Allmänt

Började inte fören klockan 7 imorse, varit backup så har bara hjälpt andra så och pysslat på lite. Först på morgon fick jag leverear lite varor med personbil, sen hämtade jag ut ett par nya vinterskor, städade tvätthallen, hjälpte med bordsplacering, skruvade bort trasiga fötter från stöttor och skruvade dit hela fötter, mååånga koppar kaffe, spelat lite spindelharpan, varit och tömt en lastbil sen körde jag en annan lastbil till jämtön. Ja, det var typ min dag på jobbet.


När jag kom hem så sov Emilia så sött så jag och David lagade middag sen tömde jag min bil. Fattar inte hur jag lyckas på så kort tid typ fylla ett helt hem i bilen! 
När det var gjort körde jag över den till mamma och pappa,den ska få tina i garaget idag den är så isig. 
Pappa och David for iväg medans jag å Emmi var med mamma och kollade in hennes målarprojket, jag är inte avundsjuk men blir väldiht bra när det är klart. 
Emmi åt sin kvällsgröt hos dom sen gick vi hem och David for på affären. 
Han har precis hämtat henne då hon ska sova hos han. Bebo in sig lite även där, dom började med det igår och hon hade haft en supernatt 🤗 

Nu ska jag jaga varenda litet skräp och gå ut med soptunnerna, sophämtning imorgon äntligen! 


Kommentera inlägget här: