maaaalliinjohansson

5e september

Kategori: Allmänt

Imorse höll vi på att försova oss dä lilla damen tydligen inte skulle stiga upp klockan 05. Vi vaknade klockan 07 å hon skulle vara på dagge 07:20, vi sladdade in på parkeringen 07:19 så vi hann!

Jobbade några timmar på fm innan jag for och simmade 50 längder för att sen fortsätta jobba. Hämtade Emilia på dagge och for till garaget å snickrade. David kom och hämta Emmi kort efter vi kom dit.
Jag snickrade klart, idag blev det en bokhylla! 
Nöjdare än nöjdast då jag även till detta projekt löste det helt själv, förutom när man behövde 4 händer i slutet, då fick mamma hjälpa mig.
For hem och käka middag sen målade jag den 2 varv. När den torkat åkte deb upp på väggen, och alltså WOOW vad jag är stolt!
Tog mig en kvällsprommis med Orre efter der och nu är det läggdags strax. 





Kommentera inlägget här: