maaaalliinjohansson

22a augusti

Kategori: Allmänt

Även idag var det motvilligt till att ta en promenad. Vädret var så kallt och blåsigt men gick ut iallafall. 
Sen frukost och lite städning. 
Medans trollet vilade så hade jag päls och klovård på orre. Fyfan vad han släpper alltså! 
När hon vaknat dammsög jag sen skura toan. Blev uttråkad så gick ut på gården och plockade rabarber sen gjorde jag en rabarberpaj. 
En stund efter det gjorde jag middag. Kycklinggryta med ris och brocolli. David kom efter jobbet så åt vi, var mycket gott! 
Efter maten gick vi ut, trollet fick gunga och vi började tömma poolen. Gräsmattam är typ en sjö nu haha! 
Sen slog jag på kaffe så kom mamma och pappa, senare kom även sara. 
Bjöd på kaffe paj och skratt. 
Emmi hoppade över em vilan idag helt så hon har ju inte varit en ängel direkt. Så hon har fått plaska och leka med kaffekapslar och sen har man fått försöka underhålla henne så mycket som möjligt.
När dom farit så gick jag preggo med Orre, sen när jag kom tillbaka vek jag tvätt och David sövde Emmi. 
20:55 somnade hon idag! Hoppas på en bra natt 🤗
 
 
Kommentera inlägget här: