maaaalliinjohansson

30 augusti

Kategori: Allmänt

En till natt utan att behöva ta upp henne i sängen, wiho!
Vi steg upp vid halv nio och släpade oss ut på några kilometers promenad med punktering. Hund och unge nöjd iaf! Det blir verkligen inte lätt rullmotstånd med punka, men får ju skylla mig själv som inte fixat det där ännu. 
Sen somnade plutten direkt vi kom in och sov 2h (!) Medans sträcksåg jag serier. Dagen har i övrigt varit väldigt seg. 
David kom hit när han slutade jobbet och då blev der fläskpannkaka till middag sen kaffe. 
Min granne Lena kom en sväng och lämnade nyplockade hallon åt mig, så gulligt!
Sen har der varit underhållningsläge för tösen som var tröttare än vanligt, men då sov hon en timme innan middagen oxå så hon borde inte varit så trött. 
David for vid 7, från 7 till 20 i 8 har jag fått "humpa" upp henne i luften så nu är mina armar typ spaghetti armar haha!
Det var nämligen det ända som höll henne glad..
Lyckades hålla henne vaken till kvart i 8, sen gick det verkligen inge mer. 
Nu ska jag väl fortsätta soffmode innan sovdags. 
 
 
Kommentera inlägget här: