maaaalliinjohansson

1a december

Kategori: Allmänt

Herregud redan december..!? 

Morgonen började lite kaotiskt, trasiga bilar, uoptagna portar förseningar osv. 
Jag körde dessutom en merca lastbil, det har jag aldrig gjort. Lite ovan och föredrar scania ändå men den var ändå bekväm att köra. 
Även om dagen fortsatt med lite övriga småsaker som att lastbilen var för hög för att ta sig in till bryggan på ett ställe, lastbilar ivägen, kunder som inte är på plats, extrakörningar osv så har det ändå varit trots allt en bra dag. 
Stannade kvar och surra lite med några kollegor innan jag for hem. Gasade bara hem och hämta Orre å bytte om sen raka spåret till Timmy och Amme. David och Emmi var dära oxå. 
Det bjöds på supergod middag, sen har jag och Amme bara suttit och surra några timmar tills jag och E for hem. 
Startade upp min dator och jag ångrade mig fort, den är så hiiiiiiimla seg!! Så la undan den väldigt fort. Jag ska nog gå å sova samtidigt som E, suuper trött och är ju ändå van numer att gå och sova den tiden så 😅 


Kommentera inlägget här: